مقالات

کاربرد چراغ عقب ماشین چیست؟

چراغ عقب ماشین

چراغ عقب ماشین چیست؟ چراغ های عقب ماشین در قسمت عقب خودرو و بالای سپر نصب شده اند. رنگ آن‌ها قرمز است و چراغ‌های سفید در کنار خود دارند که نشان می‌دهد خودرو چه زمانی دنده عقب میخواهد برود. هنگامی که در جاده هستید، چراغ های عقب خودروهای دیگر را از حضور شما آگاه می کنند تا بتوانید با خیال راحت در تاریکی سفر کنید. همچنین رنگ قرمز چراغ های عقب هر زمان که ترمز می کنید بیشتر می درخشد تا سایر خودروها نیز بدانند که سرعت خود را کاهش دهند.

خرید چراغ دنده عقب ماشین

انواع چراغ عقب ماشین

ال ای دی ها قبلا جایگاه ارزشمند خود را در قسمت چراغ های عقب باز کرده اند. به انرژی کمتری نیاز دارد و بسیار بیشتر از چراغ های عقب سنتی دوام می آورد. چراغ‌های هالوژن نوع بسیار رایجی از چراغ‌ها هستند که معمولاً روی چندین خودرو از قبل نصب می‌شوند. چراغ‌های زنون در مقایسه با سایر چراغ‌ها به عنوان یک نور قوی، روشن و با شدت بالاتر در نظر گرفته می‌شوند.

ویژگی ایمنی چراغ های عقب

چراغ عقب ماشین برای اهداف ایمنی نیز به طرز شگفت انگیزی کار می کنند. آنها لبه عقب خودرو را نشان می دهند که به سایر رانندگان اجازه می دهد شکل و اندازه وسیله نقلیه را به درستی اندازه گیری کنند. علاوه بر این، آنها به راننده اجازه می دهند تا سایر وسایل نقلیه در جاده را در شرایط آب و هوایی سخت مانند باران یا برف ببیند. اگر چراغ عقب شما خاموش شد، فورا آن را تعویض یا تعمیر کنید.

مزایای چراغ های عقب LED

چراغ‌های عقب LED طیفی از چراغ‌های ریز و رنگارنگ را تولید می‌کنند که دید و ایمنی بهتری به رانندگان می‌دهد. آنها کمتر در معرض آسیب هستند زیرا رشته ای را حمل نمی کنند و گرمایی که از خود ساطع می کنند بسیار متمرکز است. این به طور ویژه برای مقاومت در شرایط جاده ای غیر حساس طراحی شده است و ممکن است حتی در لرزش های شدید جاده و شوک های حرارتی شکسته نشود.

می‌توانید بهترین چراغ‌های عقب LED را در دیجی کارن یا هر جای دیگری برای ارتقای ایمنی و دید خودروی خود کشف کنید. با مدل های مختلف و گزینه های قابل تنظیم در بازار، می توانید به حرفه ای نزدیک شوید که دانش گسترده ای در مورد چراغ های وسایل نقلیه تجاری دارد.

قیمت چراغ دنده عقب ماشین

چراغ های راهنما

در چراغ‌های عقب ماشین رنگ‌های مختلفی داریم و برای نشان دادن رنگ زرد، از این نشانه‌ها برای نشان دادن اینکه راننده به چپ یا راست حرکت می کند، استفاده می‌شود. اگر راننده ترمزهای ناگهانی را فشار دهد، دقیقاً از همین لامپ های نمایشگر به عنوان علامت وضعیت اضطراری نیز استفاده می شود.

چراغ های دنده عقب

چراغ‌های دنده عقب نیز بخشی از تنظیم نور پس‌زمینه هستند، زیرا به همراه مجموعه ارائه می‌شوند. هنگامی که درایوها ماشین او را مستقیماً به تجهیزات دنده عقب منتقل می کنند، این چراغ های دنده عقب بلافاصله روشن می شوند و همچنین روشن می شوند. آنها همچنین دارای درخشندگی بالا و همچنین روشنایی پس از سایر اجزای پشتی هستند، اما نسبت به چراغ جلو نسبتاً کمتر هستند. شما برای دنده عقب بهتر است از دوربین دنده عقب هم استفاده نمایید که با کلیک روی این لینک میتوانید خرید خود را انجام دهید.

چراغ های ترمز

یکی دیگر از بخش‌های چراغ‌های عقب، لامپ‌های خروجی هستند که به ترمز نیز معروف هستند. هنگامی که راننده خودرو ترمز می کند، چراغ های ترمز قرمز روشن می شوند. معمولاً در دو طرف ماشین قرار می گیرد و با درخشندگی متناسب می درخشد. همچنین به عنوان یک سیگنال برای رانندگان مختلف در عصر کار می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *